Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Enkät

Av Ingela - 17 juni 2012 20:13

Anne på Nailtastic har gjort en enkät.


Hur länge har du varit en nagelnörd? 

För alltid. Men efter att haft ett jobb i närmare 16 år, där man inte fick ha nagelack så har det varit tungt. Nu flyttade jag och så därmed upp mig så nu har jag gått bananas!!


Hur många nagellack har du i din samling? 

Hmm... 200-ish?


Om du bara fick välja lack från ett märke från och med nu, vilket märke skulle du välja?

Oj, har ju inte hunnit testa alla sorter. Men det märke som jag är mest intresserad av på grund av finfina färger är Zoya. Så jag säger Zoya. ;o)


Hur mycket spenderar du på nagellack och nagelvård i snitt varje månad? 

Ehum... Jag vet faktiskt inte. Kanske 2-300?


Dyraste lacket/lacken i din samling?
 

Det skulle ha varit Opi Muppets-collection, men jag hittade den superduperbilligt på Ebay så det vart inte så dyrt.


Vilka är dina lemmings just nu? 

Nu är ju jag ganska så ny på det här med nagellacksbloggande så jag passar på den.


Favoritfinish?

Spelar egentligern ingen roll. Det mesta kan vara fint på sitt sätt.


Finish du bara inte klarar av?

Alltså, jag blev inte så superimponerad av de där crackle-lacken


Vilka nagelvårdsprodukter klarar du dig inte utan?

Oj, handkräm och nagelbandsolja.


Vilket lack pryder dina naglar just nu?

Se föregående inlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 8 juli 2012 17:59


                                  Blev lite inspirerad av fem nagellack som låg i ordning på mina nagelstickor så den fick hamna på naglarna också:       I ordning och med start på tummen så är det: H&M ´P...

Av Ingela - 6 juli 2012 12:20

Här kommer allt som till och med idag är swatchat på nagelstickor:         ...

Av Ingela - 4 juli 2012 18:22

Det sista paketet från Tradera som kom i brevlådan idag var två lack från L.A Colors   Sea Siren & Fun in the sun       Är grymt sugen på att testa båda två ganska snart då formulan verkade underbar och färgerna hur läckra som helst:  ...

Av Ingela - 4 juli 2012 18:05

Dessa hittades också på Tradera. Det var egentligen fem stycken lack, men ett av de hade jag redan. ;o) Tyvärr så stog det ingenstans i annonsen att ett av lacken i stort sett var tomt. Fick knapt upp tillräckligt för att måla två lager på nagelsti...

Av Ingela - 4 juli 2012 17:52

Hittade ett gäng med några av de gamla miniflaskorna från vårkollektionen 2010 på Tradera.   Från vänster till höger: 14 Marzipan, 18 Frozen Yoghurt, 15 Apricot Pie, 16 Strawberry Shortcake, 13 Blueberry & Milk. (Det enda jag saknar är då 17 ...

Ovido - Quiz & Flashcards