Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Viva La Divas vårlack 2010

Av Ingela - 4 juli 2012 17:52

Hittade ett gäng med några av de gamla miniflaskorna från vårkollektionen 2010 på Tradera.


Från vänster till höger:

14 Marzipan, 18 Frozen Yoghurt, 15 Apricot Pie, 16 Strawberry Shortcake, 13 Blueberry & Milk.

(Det enda jag saknar är då 17 Cheesecake)

 


 


Dessa har jag inte hunnit testa på naglarna ännu, men så här ser de ut på nagelstickorna:


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 8 juli 2012 17:59


                                  Blev lite inspirerad av fem nagellack som låg i ordning på mina nagelstickor så den fick hamna på naglarna också:       I ordning och med start på tummen så är det: H&M ´P...

Av Ingela - 6 juli 2012 12:20

Här kommer allt som till och med idag är swatchat på nagelstickor:         ...

Av Ingela - 4 juli 2012 18:22

Det sista paketet från Tradera som kom i brevlådan idag var två lack från L.A Colors   Sea Siren & Fun in the sun       Är grymt sugen på att testa båda två ganska snart då formulan verkade underbar och färgerna hur läckra som helst:  ...

Av Ingela - 4 juli 2012 18:05

Dessa hittades också på Tradera. Det var egentligen fem stycken lack, men ett av de hade jag redan. ;o) Tyvärr så stog det ingenstans i annonsen att ett av lacken i stort sett var tomt. Fick knapt upp tillräckligt för att måla två lager på nagelsti...

Av Ingela - 4 juli 2012 17:38

Jag blev lite suger på China Glaze neonlack så jag tog och beställde fem stycken från Ebay. Från vänster till höger: Love´s a beach, Orange you hot, Sun-kissed, I´m with the lifeguard, Ride the waves   Jag testade Orange you hot igår och ...

Ovido - Quiz & Flashcards